Beste leden,
Voor de komende clubavond hebben we helaas geen geschikte lezing kunnen vastleggen. Daarom maken we er deze keer een gezellige bijeenkomst van, met ruimte voor een goed gesprek bij een kop koffie of een fris drankje.
Zie het vooral als een kans om bij te praten, ervaringen uit te wisselen en ideeën op te doen. Want sterke clubavonden beginnen bij de inbreng van onze leden. Heb je iets gebouwd, getest, ontdekt of meegemaakt dat de moeite waard is om te delen? Laat het ons weten!
Stuur je voorstel naar bestuur@on4mlb.be, zodat we samen kunnen blijven zorgen voor boeiende en inspirerende clubavonden.
