De leden en het bestuur van Amateur Radio Club MLB nemen met diepe droefheid afscheid van MLB-lid Gerard, ON4ALG.
Wij wensen familie, vrienden en kennissen veel sterkte en goede moed in deze moeilijke tijd.

Gerard is al lang een gedreven radioamateur. Hij had enkele jaren de hobby “op een laag pitje” gezet. Maar sinds kort pikte hij de draad weer op en sloot zich terug aan bij onze club in Genk.
Klik hier en bekijk zeker eens zijn pagina op de website van QRZ.com.
Wij hebben Gerard ook opgenomen op onze “Silent Key” pagina hier op de site van MLB. Klik hier.
Ga naar de PDF inhoud
