Met droefheid nemen we afscheid van ON4ALG

De leden en het bestuur van Amateur Radio Club MLB nemen met diepe droefheid afscheid van MLB-lid Gerard, ON4ALG.

Wij wensen familie, vrienden en kennissen veel sterkte en goede moed in deze moeilijke tijd.

Gerard is al lang een gedreven radioamateur. Hij had enkele jaren de hobby “op een laag pitje” gezet. Maar sinds kort pikte hij de draad weer op en sloot zich terug aan bij onze club in Genk.

Klik hier en bekijk zeker eens zijn pagina op de website van QRZ.com.

Wij hebben Gerard ook opgenomen op onze “Silent Key” pagina hier op de site van MLB. Klik hier.

Ga naar de PDF inhoud
De tekst in dit artikel is zelf geschreven, gegenereerd door AI, RSS-feeds of is rechtstreeks afkomstig van andere bronnen. Ook afbeeldingen, foto-, video- en eventueel geluidsmateriaal in dit artikel zijn op dezelfde manier samengesteld. Copyright en rechten voorbehouden aan alle andere externe bronnen. De inhoud van dit artikel is enkel en alleen informatief. Het beoogt geen enkel ander doel.

Limburgse MLB vriendenronde - Elke woensdagavond om 20.30 uur via Talk Group 2067 op DMR-repeater ONØMLB