Problemen MLB-repeater en Brandmeister

Zoals jullie weten, was er onlangs een probleem (ventilator) met onze MLB-repeater in de toren op C-Mine. Michel, onze SysOp, heeft dat gisteren hersteld.

Vandaag ontvingen we de melding dat er eveneens problemen zijn geweest met de Brandmeister server.

We hebben inmiddels bericht ontvangen, dat ook dit probleem van de baan is en alles terug normaal zou moeten werken.

Brandmeister België verontschuldigd zich voor de eventuele overlast.

Mocht je toch nog een probleem ontdekken of vaststellen, geliev het zeker te melden door te geven aan onze SysOps.  Je kan de MLB-SysOps via deze pagina bereiken.

 

De tekst in dit artikel is zelf geschreven, gegenereerd door AI, RSS-feeds of is rechtstreeks afkomstig van andere bronnen. Ook afbeeldingen, foto-, video- en eventueel geluidsmateriaal in dit artikel zijn op dezelfde manier samengesteld. Copyright en rechten voorbehouden aan alle andere externe bronnen. De inhoud van dit artikel is enkel en alleen informatief. Het beoogt geen enkel ander doel.

Limburgse MLB vriendenronde - Elke woensdagavond om 20.30 uur via Talk Group 2067 op DMR-repeater ONØMLB